Srpen 2012

Alchymista

31. srpna 2012 v 12:01

ALCHYMISTA


Pro zahájení řemesla Alchymista je nutné dosáhnout 70. levelu a aktivovat příslušnou runu na stomě moudrosti (150 hvězdiček).

K dokončení budovy je třeba splnit úkoly manažera učně v družstvu.
Při sklizni vyskakuje mandragora.




V laboratoři vyrábíme alchymistické přísady a skřítky, které později proměníme na skřítky s kouzelnou mocí a umístíme jej na farmu.





Produkty

31. srpna 2012 v 12:01

PRODUKTY Z LABORATOŘE






Úkoly

31. srpna 2012 v 12:00

ALCHYMISTA - ÚKOLY






Cukrová slavnost

16. srpna 2012 v 15:43 AKCE


CUKROVÁ SLAVNOST

17. - 24. srpna



MEDUŇKA LÉKAŘSKÁ

čas růstu: 4 hodin
zisk: 32 BZ

Celkem je potřeba dodat 26 000 meduňky.

Po skončení akce se plodina stane trvalou součástí hry,
bude dostupná od 67. levelu.

Na začátku akce každý z farmářů dostane 10 kusů semen.
Pokud vám ve stodole zůstane 0, do 5 hodin dostanete další semena.

BAKLAVA

vyskakuje při sklizni

Celkem je potřeba dodat 870 baklav.

Po skončení akce budou zbylé baklavy vyměněny.
1 ks = 5 BZ + 5 KR


BONBÓNY

získáváme jako odměnu za plnění úkolů v družstvu

V obchodě si za ně můžeme koupit různé odměny.
Pro získání všech odměn je potřeba 2 000 bonbónů.

Po skončení akce budou zbylé bonbóny vyměněny.
1 ks = 3 BZ + 3 KR

OBCHOD






ÚKOL